Annons:
Etikettsociala-hörnan
Läst 600 ggr
[Garntroll]
10/11/15, 2:39 PM

Allmänna snackatråden #1

Här kan vi snacka om precis vad som helst. Välkomna att babbla på. 😂

Annons:
[Garntroll]
10/11/15, 10:09 PM
#1

Det har varit rätt tråkigt väder idag. Grått och fuktigt hela dagen. De har visst haft sol på vissa platser idag enligt vissa facebookstatusar.

Carrosh
10/12/15, 9:58 PM
#2

Här har det varit sol också idag, med bitvis molnigt runt lunch. Man blir lite lurad av solen nu när det är kallt ute.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Garntroll]
10/13/15, 12:39 PM
#3

Har redigerat felstavningen i trådens rubrik.

Har fått hem lite grejor jag beställt. Det ska bli min vinterförvaring till mina pelargoner.

[Garntroll]
10/21/15, 9:41 PM
#4

Är lite smått inaktiv då det blivit något knas. iFokus går himla segt på min dator. Det är antingen datorn eller mitt internet som spökar gissar jag.

[Sabina]
10/22/15, 5:18 AM
#5

Nu är jag hemma igen efter ett par veckor hos pojkvännen , så nu kommer jag nog kunna vara mer produktiv på iFokus🙂.

Ett par av mina sticklingar har fått vattenrötter men tyvärr råkade dottern tappa de ena sticklingen i diskhon så rötterna gick av 😕
Jag hoppas det växer ut nya, för just dessa pelargoner vill jag ha många utav

[Garntroll]
10/22/15, 5:38 PM
#6

Idag var det jämngrått , regnigt och gråkallt. Vill väldigt gärna ha vår just nu men men.

Annons:
[Garntroll]
10/23/15, 2:30 PM
#7

Hejsan svejsan. Jag sitter och funderar på om jag ska göra en Kluring. Måste bara kolla upp hur det går till.

[Garntroll]
10/24/15, 1:17 PM
#8

Vi är 15 medlemmar nu. Och då är det höst. Ska bli intressant att se vad som händer under våren.

[Garntroll]
11/22/15, 12:42 PM
#9

Hej. jag försöker hitta på lite grejor på denna sajt så att den hålls vid liv även vintertid.

Upp till toppen
Annons: