Annons:
Etiketticke-pelargonrelaterat
Läst 955 ggr
[Garntroll]
2015-10-10 12:01

Oerfaren sajtvärd

Hej. Jag vill be om ursäkt för att denna sajt inte verkar så innehållsrik ännu. Är nybörjare på att ha en sajt inom iFokus och jag håller på att lära mig.

Min förhoppning är den att med stigande antal medlemmar så kommer denna sajt bli mer informationsrik. Det är medlemmarna som gör sajten så att säga.

Men jag hoppas ni ska trivas.  /Garntroll Sajtvärd.

Annons:
Trebit
2015-10-10 13:28
#1

Ett tips! Storleken på headerbilden (på den vackra rosa pelargonen) är troligtvis inte anpassad efter en headers mått (kort höjd, lång bredd) och därför blir den väldigt utdragen. För att vi alla ska kunna njuta av den vackra pelargonen bör bilden beskäras för att passa på sidan.  Jag vet inte vilka mått som är de bästa för just iFokus, kanske står det någonstans där en laddar upp bilden eller så kanske du kan fråga någon annan Sajtvärd som har haft samma problem innan (jag försökte googla men fick inga vidare resultat).
Än en gång, otroligt kul att du startat den här sajten!

Kaninerna Benjie och Luna

Tumblr - ☆ - Instagram

Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

[Garntroll]
2015-10-10 13:31
#2

Tack för tipset. ska kolla detta. jo jag förstår att något är galet i formatet. Jag saknade en renodlad sajt för pelargoner så därför startade jag denna.

Spectabile
2015-10-10 20:23
#3

Jag har tittat på headern några gånger nu, och jag tycker att den är ganska häftig som den är.  🙂 Så frågan är om det blir så mycket snyggare om du ändrar på den till rätt format.

[Garntroll]
2015-10-10 20:34
#4

Det är en smakfråga. Ska forska i alla fall men om ingen stör sig på det så.

Upp till toppen
Annons: