Annons:
Etikettmitt-pelargonfönster
Läst 1167 ggr
Pyttelite
2018-02-17 17:15

NYHET : Mitt Pelargonfönster

I Mitt Pelargonfönster kan du skriva och berätta om dina Pelargoner. Det kan handla om :

- Hur du tänker att göra uppvaknandet för dina vinterförvarade krukor och när?

- Om du tänker så några frön i år?

- Har du satt skott eller planterade du om förra veckan?

- Har du fixat till dina sticklingar eller drömmer du fortfarande om den där magiska pelargonen du ännu inte sett?

Mitt Pelargonfönster

Du bestämmer vad ditt Pelargonfönster ska innehålla och upplägget.

Vill du berätta minnen om dina Pelargoner eller besök i andra länder med hängande balkonglådor fyllda av färgrika pelargoner så får du väldigt gärna göra det.

Vill du berätta om andra växter eller dekorationer du bukar ha på din fönsterbräda i just ditt Pelargonfönster så är vi alla intresserade av att läsa om det.

Jag skulle föredra om du kunde ha med Pelargonfönster i titeln till din tråd. Det skulle kunna bli Kalles Pelargonfönster eller nått åt det hållet. Du behöver inte använda ditt nick utan du kan använda vilket namn du önskar.

Vill du senare ändra i titeln hör av dig till mig eller skriv en önskan om namnbyte i Pelargonfönstret.

Dagboken är just din så du bestämmer format. Vill du bara ha bilder utan någon text är det helt ok eller vill du skriva långa romaner är det också ok!

Alla ska kunna ge uppmuntrande kommentarer eller beklaga att bladen gulnat men annars är det du som bestämmer.

  • Hur gör jag för att skapa ett Pelargonfönster?

Du börjar att skriva ett inlägg som vanligt men se till att gruppen är Mitt Pelargonfönster, sen är det bara att trycka på knappen publicera.

Det är du som står för fantasin och innehållet. Det är du som bestämmer vad som ska finnas i fönstret. Det är du som skriver vad som är viktigt för dig och dina pelargoner och du bestämmer takten själv.

*----- Lycka Till! -----***----- Lycka Till! ---*-*-*--- Lycka Till! -----***----- Lycka Till! -----*


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


  • Redigerat 2020-12-21 21:16 av Pyttelite
Annons:
Upp till toppen
Annons: