Annons:
Etikettpelargonsnack
Läst 1519 ggr
[HundochKatt]
7/5/18, 1:41 PM

Fir tree catkins pelargon

Upptäckte precis denna pelargon (länken). Att pelargoner har olika utseenden, det vet vi, men den här roliga saken tycker jag tar priset över riktigt annorlunda och roliga, knasiga, fulsnygga pelargonen. Skulle faktiskt inte ha något emot att äga en sådan. Titta och njut! 😉

http://bosarve.blogspot.com/2012/09/dagens-pelargon-fir-tree-catkins.html

Annons:
beem
7/5/18, 2:36 PM
#1

Visst är den häftig. Jag har sett den i Sutarves webshop och tänkte köpa den då men det blev aldrig av.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Pyttelite
7/5/18, 3:00 PM
#2

Den ser fantastisk ut men mer konstig än vacker kanske - blandning mellan taklök och hasselnöt.

Fanstastiskt vilken bredd det finns på Pelargoner.


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


[HundochKatt]
7/5/18, 4:58 PM
#3

#1 Jasså har du sett den förut. Tror att det är första gången jag sett den, men man kan inte minnas allt från förr heller. Får se om jag blir ägare till en sådan så småningom. Synd att du inte köpte den när du såg den. 

#2 Svårt att tro att det faktiskt är en pelargon. 🤪

beem
7/5/18, 5:00 PM
#4

#3 Ja du vet - man är ju efterklok - ångrar sig ibland 😟


Sorg är kärlek som blivit hemlös

[HundochKatt]
7/5/18, 5:51 PM
#5

#4 Ja, tyvärr gör man ju det ibland…

Pyttelite
7/5/18, 7:40 PM
#6

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Annons:
[HundochKatt]
9/26/18, 3:03 PM
#7

Jag är så glad, jag är så glad. Har äntligen fått tag på en stickling av Fir tree Catkins! Har letat sedan jag skrev denna tråd. 

Bara hoppas att den här rotar sig ordentligt. Ångrar att jag inte köpte ett par orotade sticklingar. Men man kan vara efterklok….

NiklasTyreso
10/13/18, 11:44 PM
#8

Verkligen spännande sort! Håll oss uppdaterade med hur den växer och blommar nästa år. Skulle vara kul att se!😃

beem
10/15/18, 11:22 AM
#9

Meen -  Hund och Katt har lämnas iFokus  ser jag nu . Så synd. Jag uppskattade verkligen hennes fina bilder.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Pyttelite
10/15/18, 1:05 PM
#10

Vi saknar alla Hund och Katts intressanta inlägg och fina bilder. Jag hoppas att hon vill komma tillbaka till sajten men det ligger utanför min förmåga att påverka. :(


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


NiklasTyreso
10/15/18, 7:38 PM
#11

😭 Jag hoppas hon kommer åter.

Upp till toppen
Annons: